כיצד להקל על ילדינו במעבר לשעון הקיץ?

במעבר ישראל לשעון הקיץ אנו מפסידים שעת שינה. שני טיפים על מנת למנוע מילדינו להיות עייפים בימים אלה וכדי להרגיל אותם במהרה לשעון החדש:

  1. הקדימו בכל יום את שעת ההשכבה ברבע שעה, כך כשיגיע היום בו מחליפים את שעון הקיץ בישראל ילדכם כבר יתרגל להירדם מוקדם יותר. אם ילדכם רגיל להירדם בשעה 20:00 אז ביום בו מחליפים את השעון (או כמה ימים לפני) הקדימו לו את שעת ההשכבה ברבע שעה כל יומיים עד שתגיעו לשעה 20:00 על פי השעון החדש.

  2. הורמון השינה (מלטונין) מושפע מאור יום וילדים רבים מתקשים להתעורר בבוקר שלאחר שינוי השעון, ומצד שני מתקשים להירדם בערב בגלל ששעות האור מתארכות בקיץ. כדי לעזור לילדכם להתעורר בבוקר פיתחו את התריסים מעט, כדי שאור השמש יכנס לחדר וירמוז על התחלת היום. כדי לעזור לילדכם להירדם בערב סיגרו את התריסים בבית ועמעמו את האורות בזמן טקס השינה.

שיהיה קיץ שמח ומואר!
ליאן.

זקוקים לעזרה? פנו אליי

מוזמנים לשתף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on twitter
Share on telegram

טיפים נוספים שאולי יעניינו אותך:

מהו ייעוץ שינה?

מהו ייעוץ שינה?

מהו ייעוץ שינה? ​הורים רבים פונים אליי לאחר שמזה זמן רב הם חושבים להתייעץ לגבי בעיות השינה של ילדם אך מפחדים שייעוץ השינה יכלול בכי