כיצד להקל על ילדינו במעבר לשעון הקיץ?

במעבר ישראל לשעון הקיץ אנו מפסידים שעת שינה. שני טיפים על מנת למנוע מילדינו להיות עייפים בימים אלה וכדי להרגיל אותם במהרה לשעון החדש:

  1. הקדימו בכל יום את שעת ההשכבה ברבע שעה, כך כשיגיע היום בו מחליפים את שעון הקיץ בישראל ילדכם כבר יתרגל להירדם מוקדם יותר. אם ילדכם רגיל להירדם בשעה 20:00 אז ביום בו מחליפים את השעון (או כמה ימים לפני) הקדימו לו את שעת ההשכבה ברבע שעה כל יומיים עד שתגיעו לשעה 20:00 על פי השעון החדש.

  2. הורמון השינה (מלטונין) מושפע מאור יום וילדים רבים מתקשים להתעורר בבוקר שלאחר שינוי השעון, ומצד שני מתקשים להירדם בערב בגלל ששעות האור מתארכות בקיץ. כדי לעזור לילדכם להתעורר בבוקר פיתחו את התריסים מעט, כדי שאור השמש יכנס לחדר וירמוז על התחלת היום. כדי לעזור לילדכם להירדם בערב סיגרו את התריסים בבית ועמעמו את האורות בזמן טקס השינה.

שיהיה קיץ שמח ומואר!
ליאן.

זקוקים לעזרה? פנו אליי

מוזמנים לשתף

טיפים נוספים שאולי יעניינו אותך:

גמילה ממוצץ

גמילה ממוצץ

המוצץ היקר לליבו של הילד והאהוב עליו כל כך, זה שמלווה אותו מרגעיו הראשונים בעולם, המוצץ שמרגיע אותו ברגעי משבר, מספק לו נחמה, מחבר אותו

חלונות שינה על פי גיל

חלונות שינה על פי גיל

חלון שינה הוא הזמן האופטימלי להשכיב תינוק או ילד לישון, לפני שהוא מגיע לעייפות יתר גיל התינוק זמן מהתעוררות משנת לילה עד שנת בוקר זמן